EKONOMISUPPORT

VANLIGA FRÅGOR

- Vi har fått en påminnelsefaktura. Kan ni skicka originalfakturan?

På din faktura eller påminnelsefaktura finns det information om hur du hämtar din originalfaktura om du tappat bort den eller av någon anledning inte fått den.

Hämta din fakturakopia här.
  Ange OCR och postnummer eller logga in med BankID.

- Vi har fått en Kreditfaktura. Kan jag kvitta den mot en annan faktura än Debetfakturan den är utställd mot?

Nej. Kreditfakturan kan enbart kvittas mot den debetfaktura den är utställd mot. I tjänsten Min faktura hos Fortnox kan du se saldot på din debetfaktura.
Om debetfakturan redan betalats och ni vill använda/lösa in kreditfakturan, kontaktar ni oss här och meddelar vilket Bankgiro / Plusgiro-nummer vi ska överföra beloppet till.

Se saldot för din faktura här.
  Ange OCR och postnummer eller logga in med BankID.

JavaScript seem to be disabled in your browser.

You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.